Мета: розширювати
та поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни;
формувати культуру почуттів; розвивати спостережливість, мовленнєві здібності;
виховувати любов до рідної землі; вчити охороняти та примножувати природні
багатства.
Обладнання:
презентація «Весно-красна», малюнки дітей за темою «Весна, фото колаж
«Зустрічаймо весну».
Хід заходу
І. Організаційний
момент.
Ведучий: Пригріло весняне сонечко. Все навколо оживає,
прокидається від зимового сну (на екрані
- презентація «Природа навесні».
В цей час на сцену виходять діти)
Ведучий: І відчула Зима, що недовго залишилося їй
володарювати, бо вже несміливо визирнув з-під снігу синьоокий пролісок (на
екрані), задзвенів перший струмочок (на екрані)
ІІ. Основна
частина.
1-й учень: Весна,
весна, повітря дзвін
І
світлий небокрай!
Очам блакить дарує він
І
голосів розмай!
2-й учень:
Кап-кап-кап! Весна настала!
(Звучить пісня «Кап-кап-кап» Н. Май)
3-й учень: Що ж це за
дива? А давайте разом відгадаємо їх!
1)
Тане сніжок, ожив лужок, день прибуває.
Коли це буває? (навесні)
2)
Коли повертається в гаю зозуля і грім –
барабанщик гримить над узліссям? (навесні)
3)
Задзвеніли струмки, прилетіли граки. У свій
дім, у вулик бджола перший мед принесла. Хто скаже, хто знає, коли це буває?
(навесні)
4)
Матінка-весна прийшла і природа ожила.
Коли? (навесні)
4-й учень: Весну
вітайте, діти! Вона пісні нам принесе, і в дім чудові квіти!
5-й учень: Весна в свої
вступає береги. Із квітів килими зіткає пишні.
6-й учень: Струмок
серед гаю, мов річечка,
на
квітці метелик, мов свічечка.
Хвилюють, малюють, квітують поля,
з
весною тебе, Україно моя!
7-й учень: Йде по
світу вісна. І ось вже немає зими.
І
стукає вона – співа на всі лади.
Блищать на сонці краплі з калюжками води.
Шумить струмок-пустунчик і бджілка разом з ним.
(Пісня «Весняний струмочок»)
8-й учень: Сьогодні на вулиці я зустрів горобця, він так
зрадів і заспівав: «Няв! Няв!» (діти сміються, говорять – Ні)
-
Що не так? А як же співає горобець? (діти
озвучують)
-
А зозуля?
-
А дятел?
9-й учень: Це легко
було! А ось чи зможете ви відгадати інших птахів?
Пограємо в гру «Засели будиночок»
1)
Діти розбиваються на пари – утворюють
«будиночки». Інші діти – «пташки», їх більше, ніж будиночків. «Пташки» літають
під музику. Закапав дощик і «пташки» займають «будиночки». Кому не вистачило
«будиночка» - вибувають з гри
2)
Готові шпаківні, можна селитись.
Готові будинки – терема!
Летіть, веселі птахи,
Скоріше займайте будинки! (на екрані –
шпаківня)
3)
Так які це були птахи? (Шпаки)
10-й учень: А які ж
прикмети весни? Пам»ятаєте? Зараз перевіримо це.
1)
Перший я приніс весну, пробудив усе від
сну.
Заспіваю під вікном, а зовуть мене –
(шпаком) (на екрані)
2)
У червоних чобітках, в білому халаті.
Я весною прилетів і сиджу на хаті. (лелека)
(на екрані)
3)
Хоч не море він, не річка,
Але в ньому теж водичка.
Він біжить через лісок.
Називається (струмок)
4)
Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку. (Пролісок)
11-й учень: Весна
чарівна і живе в ній казка.
Тепло, любов та материнська ласка.
А ще висока синява небес.
І є багато радості й чудес.
12- й учень: Вітаємо з весною ми любих наших мам
Щастя вам горою
Бажаємо всім вам! (звучить пісня «Мама і я»)
13-й учень: Весна вже настала з теплом і піснями.
В зеленім убранні усміхнений гай
У синьому небі хмаринка над нами.
Несе вона дощик у рідний наш край.
14-й учень: А на
травиці виграє роса,
А в кожній квіточці своя краса,
І ночі зоряні, чарівні, світлі дні,
Ліси зелені дорогі мені.
15-й учень: Пташині
хори і рясні луги,
І вод весняних повні береги.
Квіток барвистих весняний розмай –
Ц е Україна наша, рідний, милий край!
(Звучить пісня «Рідний край»)
ІІІ. Підсумок
заходу.
Вчитель: Ось і закінчилося наше свято, але весна ще
тільки починається. Вона щодня приносить нові сюрпризи і радощі. Уважно
придивляйтеся до природи і ви побачите справжню і дивовижну казку. Любіть
природу, будьте їй добрим другом і захисником.
Комментариев нет:
Отправить комментарий